Monday, January 10, 2011

TASIK GAMBANG

Salam ,
 memancing di tasik gambang susur keluar highway ktn . ini salah satu tempat yg menarik bagi kaki pancing yg ingin mencuba skil anda. tempat nie tak jauh dari bandar kuantan hanya mengambil masa 20 minit dari bandar kuantan. pada kaki pancing yg datang dari ibu kota anda boleh terus mengunakan lebuhraya timur gunakan jalan susur keluar gambang. apa pun selamat menduga ikan di kolam tasik gambang..............




baru sampai tgk tempat dulu.......






pemandangan dari tempat makan di medan tasik gambang....
boleh mengdatangkan ketenangan pada diri kita....


hai si amsyar ni sempat posing pulak.......
ayah.... mana pancing amsyar....




hai kakak qistina siap nak terjun dah dalam tasik....
tak sabar kata nyer....
tengok ikan beso.....


jika menbawa keluarga boleh bersantai juga di tasik ini.....
banyak juga kemudahan disediakan oleh syarikat cemerlang ini....


beso kan ikan rohu ini..... dalam 3kilo
ikan keli kat belakang tu lagi beso...... 5kilo....
hai... kalau mcm nie joran kena jaga kalau tidak
ader yg masuk kolam jawab nyer.




kepada kakipancing yg ingin mencuba diharap kamu semua berjaya.....
jangan lupa buka drip joran tu kalau tak nak joran masuk kolam...
kat sni ikan yg ader semua nyer bersaiz XL... ader patin ber saiz..XXL
apa pun kalau aku singgah kat tempat lain aku akan masuk kan kat sni untuk tatapan korang semua...
sekian,  akum....

No comments:

Post a Comment

Post a Comment