Tuesday, September 1, 2009

salam perkenalan


Assalamualaikum,
nama aku khairol, aku punya seorang isteri yg memahami hobi aku iaitu memancing.
aku punya seorang puteri yg bernama qistina dan seorang putera yg bernama amsyar
kedua nyer aku sayang dan putri ku selalu bertanya kalau aku nak gi memancing
mesti nak ikut, kekadang bila nak gi memancing mesti aku tanya ayah dapat ikan besar ker ikan kecil
selalu nyer rezeki memancing nie tak boleh cakap, jadi tujuan aku buka blog nie semata mata nak ajak kekawan aku gi memancing, tak kira lah kawan lama ker kawan baru ker yg penting bila memancing jangan kita melencong sudah.takut gak rezeki lain pulak yg dapat nanti susah juga yer. lagi satu bila nak gi memancing nie kena gak ikut pantang larang mana tahu kita nie selalu lupa kan. kena tengok juga pasang surut air sungai, tempat nak memancing dan sebagai nyer. terima kasih yg tak terhingga kat isteri tercinta dan kepada kedua putra & putri yg setia menunggu ayah nyer balik bila gi ngail ikan. salam perkenalan pada semua yg masuk kat blog aku.

(kredit kepada blog ini untuk gambar ni)
wassalam

No comments:

Post a Comment